Обмін та повернення товару
Рекомендуємо розкривати та перевіряти посилки на пошті при отриманні замовлення. Якщо Вам не підійшов товар, огляньте його на пошті та оформіть повернення. Якщо товар прийшов з дефектом, складіть акт дефектації та відмовтеся від отримання та оформіть повернення. Таким чином ви уникнете зайвого клопоту.
УВАГА! СПОРЧЕНИЙ, ПОЛОМАНИЙ, ПОДРЯПАНИЙ ТОВАР ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЄ.
Процедура оформлення повернення протягом 14 днів
Ви отримали товар, перевірили на поштовому відділенні, все підійшло, все працює, але у процесі експлуатації не задовольняє якість чи характеристики. У разі збереження упаковки, належного товарного вигляду та оформлених документів ми можемо повернути Вам гроші на картку за мінусом витрат на доставку.
Умови повернення/обміну виробу
1. Обов'язково повідомте про Ваше бажання змінити/повернути товар.
2. Для повернення грошей необхідно написати заяву, яка буде підставою для повернення коштів.
3. Гроші повертаються після перевірки товару складом.